Nagelglitter

söndag 23 november 2014

Julpyssel i butiken


Idag har jag varit på Annetorp Butik (ligger Ormastorp, Vallåkra, kör förbi Enkla Ting så ligger det lite längre ner på gatan) och inhandlat lite julsaker till salongen.
 Eftersom jag åker på mässa över nästa helg så får jag börja pynta lite i förväg :). Vore ju helt fruktansvärt om jag inte pyntat till julskyltningen :)
De flesta som känner mig vet att jag älskar julen och myset som hör därtill. Jag försöker till och med tvinga några av mina vänner att komma till mig kl 07.00 på luciadagen bara för att kolla på luciatåget och äta frukost. Några av dem ( Sandra Radsjö!!!!!!) är lite morgontrötta så jag får väl gå runt och lussa själv då om det ska bli något.
Köpte mossa, ljushållare, tomte och tryckte ner allt i ett whiskeyglas

Linda gör alla sylter, marmelader mm själv i butiken. Smaskens!

Vad har egentligen flugsvamp med julen att göra??
Kransen som Linda gjort kommer självklar hälsa alla mina kunder välkomna :)
 Jag kan verkligen rekommendera ett besök ut till Annetorp för alla er som gillar inredning och som vill ha lite inspiration inför julen. Linda håller även i lite kurser i pyssel, smyckestillverkning och nu till julen kan man komma och lära sig att göra sin egna krans till att hänga på dörren (4:e dec).
Linda är en god vän till mig och jag kan lova er att ni kommer att få ett supervarmt välkomnande på Annetorp.
www.lwdesign.se

Kan inte lova att det finns kakor kvar, sorry......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar